Hallö Sexy!

Vaknade med skönnnn sol och första jag gjorde var att sätta på tv:n. Och då kom världens bästa reklam. Nej nej världens sexigaste reklam. Dolce & Gabbanas "Sport" reklam. Åhhh fan vad jag vill ha killen.



Grrr... Ska fan gifte mig med den dära hetingen haha.
Ikväll ska jag till bästa Sören och Jörn. Imorgon blir det jobb och sen ska på kvällen ska jag träffa min bästa sexigaste bästabästabästa vän Johanna som jag har inte träffat sen sista fredag och ni kan inte fatta vad det betyder! Utan henne är det jätte svårt att ha kul (see Ace sista lördag = no fun, no Johanna). Okaj i onsdags hade jag kul men det var tur... Nej okaj jag överdriver lite men kul iallafall att träffa min snygging imorgon med middag och utgång (kanske).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0