23-25.03.

jadå... det var länge sen! sry 4 long time no see but nu ska jag blogga en snabbis med alla viktiga bilder och informationer från min helg:

FREDAG

Mamma och jag var och shoppade lite i Kista och sen blev det god mat mhmmm hihi



fick också en miniminiminimini mint färgad "clutch" från mommy (H&M)



det hade jag på mig



LÖRDAG

denna dagen jobbade jag 06:30-14:00, sen hämtade mamma mig och när jag kom hem var den här snygging på min säng (Tack mammis)




sen åkte jag till min Jörni-Björni och träffade alla mina älsklingar!



SÖNDAG

sååå och sista helgdagen jobbade jag 13:00-22:00 och det var ju våffeldagen och då åt jag en feeettt våffla



och efter en lång dag med jobb kom jag hem och hittade den här snygg nagellack i mitt rum (Tack igen mamma!!!)



Japp det var det! Pösselipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0