22 dagar innan jag åker till New York...

... och jag har så mycket stress just nu. Fast idag var det aslungt i skolan och kul hade jag också. Snyggingen Soffan fixade pink dip dye (hennes babysister Sarah också) och det ser sååååå himla bra ut!


Efter skolan drog några klasskompisar och jag till TREAT. Jag älskar min klass!


Och sen efter några timmar funfunfun (Johanna och Michi, still doin it! hahaha) åkte jag till Mörby C för att träffa älskade mamman. Fick ett par snygga jeans från H&M (Tack Mamma!) och käk på Taco & Deli.
Nu sitter jag hemma och gör inget. Ska jobba imorgon kl. 6:30... men men men... Lyssnar på bra musik från Neon Trees och ska lägga mig om en stund. Tills nästa blogginlägg kan ni ju lyssna på den här bra låten:



Pöss pöss

P.S: Snygga "dip dye"-princessan Sophie har också en blogg. Kolla in på: www.thinkrosa.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0