2 1/2

ohh... jag är helt död. Igår var jag hos Johannas place till kl. 00:30 och sen var det en lång aventyr att komma hem. Efter två timmar kom jag hem helt död och killen jag delade sängen med var bara min katt Rufus (<3). Och efter sköna 2 1/2 timmar sömn var jag tvungen att gå upp för att jobba (fuck yea!). Jobbade till kl. 14 och nu är jag hos Ninja men jag ska lägga mig snart annars dö jag på riktig.

Kvällens haff:
Lite random fralla @Brothaus:
Japp det var typ det... eller nja nu ska jag typ också bli I-Phone-cooling. Min älskade mobil gick sönder på väg till Nina och det betyder jag ska fixa ny och det blir en IPhone (yeaaaaj). Efter New York då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0