sim sim sim sim (...) SIM!

Godmorgon (kl. 13:21...) kära anhängare,
jao igår hände det inte mycket, efter jag bloggade gick vi (min älskade syster Alicia och jag) o simar lite på KTH badet i STHLM. Innan dess var jag för en snabbis i skolan för att hämta mitt busskort och där tog jag lite egobilder med min syster på toan:




STYLING: Jag älskar Mammas röda MANGO-väska! Jag brukar nästan bara använder svarta och mörka kläder och då pimpar en röd väskar lite outfitet. Också tycker jag fortfarande asmycket om trasiga eller slittna byxor. Det finns typ inte mänga männickor kvar som använder de men jag älskar mina ljusa slittna jeans med Converse och skinnjacka. Folk borde använder såna igen... Nja
Det var det,
Love you and peace out.

Kobeldis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0