P.S.: Disco Disco, Partey Partey!

Jag är feeeeeeeeeeeeet jävla taggad!!! Alla mina kompisar ska ut imorgon!!! Fan vad kul det kommer bli... ahhh... Jag vet jag bruker gå ut varje helg men jag hade mycket tråkig i veckan.
Fast vi vet inte vart viska. Jag vill iallafall INTE till Ace eller Treat. Kanske Laroy? Nype? White Room? Aj dont know..
Men det spelar egentligen ingen roll vart vi är så länge jag är med mina kompisar!
ÄLSKAR ALLA DE!!!

Disco Disco, Partey Partey:



(Partey i Tyskland/ Nürnberg, Disco "PLANET")



(Partey med bästa kopmpisen Amadeus i Tyskland/ München)



(Partey hos Johanna)




(Partey på ACE med lovely Michi)

Now Partey is over och vi hörs kanske senare om dagen.
LG,
Kobeldis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0