Mat & Jeffrey Campbell

Jao då var det jag igen!
Det hände inte mycket de sista timmerna men jag vill börja skriva mycket mycket mycket (...), så så.
Jag vacknade ju ganska sent så det blev frukost typ kl 12/13.
Kl. 16 blev det JOGGING-RUNDA med kära lille syrran och efter 1 timme hardcore (hehe eller?!) workout blev det gotttttttttttttttt mat som jag själv "skapade" ;-)



Yummie, isn't it?

--

Och nu en grej jag tänker på fet mycket:

 JAG VILL HA ALLA SKOR SOM JEFFREY CAMPBELL PRODUCERA! NU! ALLA!
De är såååå himla snygga allihopa! Vill ha!




(http://elinjustdance.blogg.se/images/2011/jeffrey-campbell-lita-boots-in-all-colors_117741336_130543288.jpg
)

Jag har typ liknade från Nelly.com för 500 kr (tror jag) som jag köpt ett tag sen, men de är inte lika snyyyyyyygggggg....
Kolla själv:



Eller?! Aaa precis... Naja, nån gång kommer jag ha ALLA från Jeffrey Campbells skor!

See you later, people!
Kobeldis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0