GOTT NYTT!

Hej hej hej!!!

Gott nytt år 2012 till alla och resten!!!


31/12-2011-01/01-2012:

Mitt nyår var askul, först var det asgott mat hos Carl, sen ACE med älskade Johanna och efter det till Mobergs place! Jag hade verkligen jätte jätte kul med mina kära och det var inte alls så som jag/vi hade planerad det men men men men när är det ens så?! hehe men TACK TILL ALLA SOM GJORDE MIN DAG <3



(f.v. Sebbe, Marcus, Otto, Carl och John (?), love ya <3)




(Jojo och jag/ ACE)



(Johanna & jag på väg till Åkersberga, FEST HOS SÖREN,MAJ & JÖRN <3)

P.S.: Jag kom hem kl. 5...

  02/01-2012:

 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA... HAHAHAHAH asså idag var såååå skumt! Jag blev bjuden till Model house på Vasagatan för att bli sminkad och fotat där och jag tog med mig bästa vänen Johanna. Så so good so far MEN bilderna och sminket blev så full och det passade inte alls till oss, så vi bestämde oss att drar utan att ta en ända bild (700 spänn per BILD!!!). Nja men ändå kul att uppleva sånt. Efter det blev det Wienerkonditoriet med mycket kaffe.
Johanna, jag älskar dig och tack att du finns! Bara så du vet :-*

...nu gott folk, ha det så trevlig och pusskrampuss

Natalie Kobeldis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0