Bloggin' från New fucking York!

Förlåt att det var så jävlllla länge sen jag bloggade men jag hade så mycket å göra! sry guys! Och nu ska jag inte heller blogga sååå mycket för jag är ju i New York... Men men lite snabb uppdatering från mina sista två dagar i New York (uppdatering från mina två sista veckor där jag inte bloggade kommer efter NY med massor bilder och grejer!)
Här finns det såååå snygga svarta killar och alla raggar på mig en har tom frågat efter date hihi idag shoppade Sophan och jag mycket (ni får också bilder på det snart) och vi träffade....wait for it...... KISSIE! Haha av alla människor från Sverige träffar vi KISSIE i NY... Haha
Lovar att jag kommer blogga snart mer!
Pusselipuss från New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0