Lite om mig idag



Ja... för jag inte har berättat lite om mig själv tänkte jag göra det nu! Och jag vet inte hur det e med er men jag tycker det e lättare att berätta saker med bilder så jag har vald lite bilder som berättar lite om mig och hur jag e och vad jag tycker. Enjoy!



J A G är född 1992/12/16 i Nürnberg/Tyskland och heter Natalie Miriam Kobeldis. Båda mina föraldrar e polsk men jag pratar lätt bättre tyska än polska.

jag som ung:



...och jag nu för tiden:







Jag älskar att skratta och mina kära bästa vänner som gör mig att skratta VARJE dag :-)
nu några av de men det finns fler, vilka jag ska typ skriva om nån gång säkert... hehe Älskar er och tack att ni finns!!

Mina kära:

 (f.v. Johanna, Michi och Amadeus i Munich)

(Jörn M.,älskar han och hela hans familj!!!)

(älskade och fina Sophan som e bästa i hela världen!!!)

(...och min bästa vän som finns, Carina!!!)

så... Jag äslar mode ganska mycket och speciellt mina fina DOC MARTENS:



....min största inspiration är MARILYN MONROE (hela mitt rum är full av bilder och grejer med henne!):



... speaking of the devil, här mitt rum:



... och den ligger (eller huset i vilket mitt rum ligger hehe) finns i coola Stockholm eller som alla coola människor skriver STHLM och här bild som jag tog i STHLM herom dag:



hehe jaow det var typ det och hoppas ni fått en bild av mig eller lite bättre iallafall!

Hare så bra, puss och kram

Natalie Kobeldis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0