Helllooo wörld!

hej kids! ojji ja det var länge sen men men never to late to start over again ;-)
jao det hände mycket på sistonde... var ute (som vanlig), hade kul, mycket plugg och jobb osv.
Men annars är allt bra! Hoppas allt är också bra med er kära vänner.

Dagensfråga: "Vad ska man ha på sig på nyår?"

Jag ska typ gå ut med kompisar och kanske till favoritställe ACE. Men jag kör vanligtvis bara Converse. Men det är ju nyårsfest, och ska man då ha på sig högklackat istället? Om jag skulle ta på mig högklackar så blire de hära:

skor.

www.have2have.se


Resten bli typ vit linne istoppad i svarta byxor från Weekdays, skinnjacka och snygg halsband. Låter bra? I know ;-)
okaj mera finns typ inte att säga by now och om jag inte kommer skriva mera de nästa två dagar önskar jag HAPPY NEW FUCKING YEAR!!! ha det så kul och glöm inte nästa år kommer bli grymmmmmttt! (BERLIN, NEW YORK osv!!!)

Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0